Plan de Xestión de calidade docente. Área Sanitaria de Ferrol PR-XIF-ADM-ADM-06/06
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Autor corporativo
Servizo Galego de Saúde::Estrutura de Xestión Integrada (EOXI)::EOXI de Ferrol – Complexo Hospitalario Universitario de Ferrol::Docencia; Servizo Galego de Saúde::Estrutura de Xestión Integrada (EOXI)::EOXI de Ferrol – Complexo Hospitalario Universitario de Ferrol::Dirección - Equipo directivoFecha de publicación
2021-03Tipo de contenido
Protocolo
DeCS
internado y residencia | hospitales docentes | especialización | mejora de la calidad | rotaciónMeSH
Hospitals, Teaching | Internship and Residency | Specialization | Quality Improvement | RotationResumen
O obxectivo xeral do PGCD é a mellora continua da calidade da Área Sanitaria de Ferrol (ASF) como medio de garantir a formación que abarca tanto a docencia en formación sanitaria especializada como a docencia de pregrao para que mellore a calidade asistencial á poboación
Como primeira consideración a realizar neste documento, gustaríanos destacar que a Calidade, Docencia e Investigación Sanitaria son un dos alicerces fundamentais nos que se asenta a Xestión do equipo directivo da ASF, co obxecto de integrar, coordinar, estruturar e potenciar os distintos ámbitos das súas competencias, nunha contorna como é o sanitario onde cada día existen maiores esixencias xa non só asistenciais se non docentes, formativas e investigadoras no marco dunha mellora da calidade dos servizos ofertados e da capacitación dos nosos profesionais. El objetivo general del PGCD es la mejora continua de la calidad del área Sanitaria de Ferrol ( ASF) como medio de garantizar la formación que abarca tanto la docencia en formación sanitaria especializada como la docencia de pregrado para que mejore la calidad asistencial a la población. Como primera consideración a realizar en este documento, nos gustaría destacar que la Calidad, Docencia e Investigación Sanitaria son uno de las bases fundamentales en los que se asienta la Gestión del equipo directivo de la ASF, con el objeto de integrar, coordinar, estructurar y potenciar los distintos ámbitos de sus competencias, en un entorno como es el sanitario donde cada día existen mayores exigencias ya no solo asistenciales si no docentes, formativas e investigadoras en el marco de una mejora de la calidad de los servicios ofertados y de la capacitación de nuestros profesionales.